
Zwroty i wymiany -
Klient ma prawo do złożenia reklamacji. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru.
Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail: biuro@zefirhurt.pl lub pod nr telefonu 504-850-155. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr faktury – zamówienia oraz opisać przedmiot reklamacji.
Produkt należy odesłać wraz z otrzymanym dokumentem sprzedaży i wypełnionym formularzem reklamacyjnym na adres siedziby Sklepu (Dział I Postanowienia ogólne) z dopiskiem „reklamacja”.
Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem. Przesyłkę należy odpowiednio zabezpieczyć.
Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem. Przesyłkę należy odpowiednio zabezpieczyć.
W razie uwzględnienia reklamacji produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy lub w przypadku braku towaru, zostaną zwrócone pieniądze.